För frustrerade e-handlare och konsulter:
Om du inte får bättre resultat med mitt system för Google Performance Max - så får du 2X pengarna tillbaka av mig för besväret!
+2670 stundenter på våra kurser
ROAS = Avkastning på varje annonskrona spenderad
(E-handel - Träning & Hälsa)
(E-handel - Accessoarer)
(E-handel - Kläder)
(B2B - Bokade möten - kalender)
Tänk på en e-handlare eller DTC varumärke som du ser upp till. En anledning till att du respekterar eller ser upp till dem kan bero på att de har något som du också skulle vilja ha?
Det kanske är lyckade produktlanseringar, tiotusentals kunder, stort community med många engagerade följare.
Men det är något annat som dem har som du kanske inte har lagt märke till (förrän nu!)...
...de är väldigt duktiga på att generera trafik till sin webbplats alla dagar i veckan!
Inte vilken trafik som helst, utan en förutsägbar och lönsam ström av nya potentiella kunder.
Visa mig en framgångsrik e-handlare eller varumärke som inte har ett system på plats för att hela tiden få in nya besökare och kunder till sin webbplats?
Det kan du nog inte.
Utan ett system för att generera trafik online så är det som att ha en fin butik ute i skogen som ingen hittar till. Det spelar ingen roll hur mycket du än putsar på dina produkter, din webbplats eller design om ingen hittar dit.
Vilken av dessa frågor spelas upp i ditt huvud tydligast just nu?
(Läs vidare så skall jag visa dig ett system som fungerar utan komplicerad teknik och erfarenhet av annonsering!)
Men först...
Så här ser jag på saken. Om du skall sälja något online behöver du i princip ha TVÅ saker på plats (resten kan du betala andra att lösa med pengarna du får in).
1) En produkt av riktigt bra kvalitet (ditt erbjudande)
2) Trafik till din produkt (generera kunder som betalar för din produkt)
Saknar du någon av dessa två, så är det slut. Game Over.
Allt för många produkter (även bra) hamnar på "produkt kyrkogården" för att personerna på företaget gjorde misstaget att inte prioritera punkt 2 (trafik) tillräckligt mycket.
Det är misstaget som hindrade dem att bygga företaget eller varumärket som de en gång drömde om, det som skulle ge dem det liv som de ville ha.
Det är precis detta som jag har hjälpt hundratals företagare med. Jag skulle även vilja hjälpa dig, men bara om du förstår hur viktig lönsam trafik (annonsering) är för din framgång online.
Om du kan få en eller två annonskanaler (tex. Google Ads och/eller Meta Ads) att fungera riktigt bra så räcker det ofta för att nå en omsättning på tiotals miljoner enbart i Sverige.
Jag skall visa att du också snart har vad som krävs för att ta rollen som "trafikexpert". När jag säger "expert" som menar jag inte att du kan allt det tekniska, kan programmera eller förstå AI (maskininlärning).
Men om du är personen som genererar resultat vecka efter vecka som en klocka, så kommer alla kalla dig för 'experten'. Trots att du bara lärt dig vilka enkla inställningar den komplicerade maskinen (Googles AI) behöver för att "jobba åt dig" maximalt...
Maskinen som kan göra dig till "trafikexpert" kallas Google Performance Max.
Ritningen (systemet) som visar hur du ställer in maskinen så den spottar ut 4, 6 eller ibland 10 kr för varje annonskrona som du stoppar in i den kallar vi för...
Om du inte får bättre resultat med mitt system för Google Performance Max - så får du 2X pengarna tillbaka av mig för besväret!
Online Kurs
Korta och enkla att förstå
Sparar tid & pengar
Varje modul innehåller 5-8 stycken korta och pedagogiska videolektioner så att du enkelt kan följa med och få igång dina egna kampanjer och klicka dig fram till rätt inställningar.
Om du inte förstår hur Performance Max fungerar så är det svårt att hitta lösningar och få bra kampanjer långsiktigt.
Utan rätt teknik så matar vi Googles AI (maskininlärning) med felaktig data.
I den här modulen kommer det kännas som om jag satt bredvid dig och där vi tillsammans sätter upp din kampanj från början till slut.
När Google har rätt målgruppsignaler, annonsmaterial och kampanjinställningar det är då som det roliga börjar synas ordentligt på ditt bankkonto!
Med dessa bonusar kan du komma igång snabbare och nå ännu bättre resultat på dina befintliga kampanjer!
Sedan jag startade mitt företag på heltid (ca 2 år sedan) har jag hjälpt hundratals entreprenörer och e-handlare att öka försäljningen och många av dem till 6- och 7-siffriga belopp varje månad.
Att ha premiumpriser har gjort det möjligt för mig att jobba mer personligt med många engagerade kunder. De flesta medlemmar investerar allt från 40 000 kr - 50 000 kr för att arbeta med mig på nära nära håll, regelbundet.
Så varför erbjuder jag då denna videokurs till en mycket lägre investering?
Jo, under det senaste året har jag sett så många DUKTIGA entreprenörer och e-handlare kämpa med att få stabil och lönsam trafik till sin webbplats. Detta hindrar dem från att fortsätta och det blir en negativ spiral tills de måste ge upp. Andra vet inte vart de skall börja så deras verksamhet kommer aldrig längre än en idé i deras huvud.
Det betyder att om du har svårt att få trafik regelbundet så kommer du inte att sälja så mycket som du vill (och behöver)... vilket i sin tur troligen betyder att vi aldrig kommer att få chansen att arbeta tillsammans på ett djupare plan!
Så det är av den anledningen som jag vill se till att jag får den här utbildningen i så många seriösa personers händer som möjligt.
Fundera på vad det skulle innebära för din verksamhet om du fick en stadig ström av besökare och kunder till din webbplats?
Om du vill ha mitt Performance Max system som jag och mina klienter använder varje gång vi startar en ny kampanj - så kan du idag få det till en investering av endast 3 995 kr 1980 kr. (ex moms)!
Jonas Carlströms
Vänta inte! Lanseringspriset är tidsbegränsat
Får du inte bättre resultat med dina Performance Max kampanjer efter mina instruktioner - så får du 2X pengarna tillbaka för videokursen!
Jag kommer bl.a. att avslöja exakt hur kampanjerna (nedan) är uppsatta i PERFORMANCE MAX PROFITS!
Med tidigare arbetsgivare som Mat.se, NA-KD.com och Star Republic, är Jonas Carlström ett känt namn för många inom e-handeln. Sedan ett par år tillbaka driver han bl.a. den egna satsningen Paidsocial Academy på webbplatsen Paidsocial.se.
Förutom att ha utbildat och coachat hundratals e-handlare och entreprenörer, så har han nyligen delägare i e-handels startups som MWH of Sweden och Kim Denzler Underwear.
Jonas har bl.a. skrivit innehåll eller varit talare på:
Förutom att de har haft en bra produkt/tjänst och inställningen att "detta kan jag också göra" så har de följt mina instruktioner (de olika stegen) till punkt och pricka.
Är det något som dem inte förstår så frågar dem mig eller resten av gänget (andra studenter) i vår privata grupp. Då kommer de hela tiden ett fram istället för att ge upp vid första lilla frågetecken.
Även om du precis har börjat så behöver få in lite besökare (värdefull data) till webbplatsen för att se vad som händer.
Tex. hur många lägger något i varukorgen, hur många handlar, hur mycket handlar de för? osv.
Detta är saker som man inte kan gissa sig till innan - då är Google Ads och Performance Max ett bra alternativ för att få in den datan, eftersom du kan starta med liten budget.
Du får feedback från marknaden och kan justera därefter, jämfört med andra som vill att allt skall vara perfekt innan de börjar annonsera (vilket det aldrig blir)
Tänk så här, för de flesta e-handlare så tar ca 1-3% av alla besökare fram kreditkortet och handlar. Det innebär att du behöver ha ca 33-100 klick för att få ett köp.
Du kan absolut starta med en låg budget men då tar det längre tid för dig och för Google att testa dina olika annonsvarianter på många olika ställen.
Men när du får Google att leverera försäljningar med bra avkastning (ROAS) då vill du spendera mycket, eftersom du tjänar mycket mer än du spenderar.
Det är den positionen som vi vill uppnå så snabbt som möjligt som annonsör. I det här programmet visar jag dig den snabbaste vägen jag vet för att nå dit.
De flesta brukar starta med 100-500 kr/dag annonsbudget och ökar först när de ser bra avkastning (ROAS).
Om innehållet i den här kursen låter överväldigande så kan det bero på att du känner dig överväldigad i ditt dagliga arbete just nu.
Du kanske tänker hur skall denna kursen få plats i din nuvarande "att-göra-lista". Att få en trafikkälla på plats som knappt tar någon tid att hantera är som ett "motgift" mot stress.
Här får du bara veta det viktigaste inställningarna så låter vi "maskinen" jobba åt dig istället.
Förslagsvis så hoppar du över 1-3 timmar TV/Netflix under första veckan så kommer du kunna veta vad/hur du skall göra (se videolektionerna). Och sedan använder du veckan därpå för att sätta upp det enligt mina videor så har du din första kampanj på plats!
Men samtidigt, du har "livstids access" till alla videor mm direkt när du startar och kan ta detta i vilken takt du vill.
När du väl har en Performance Max kampanj på plats så krävs det väldigt lite optimering eftersom det är det som Googles AI (maskininlärning) sköter.
Jag personligen sköter 5-10 olika stora Pmax kampanjer (olika kunder) på några få timmar per vecka.
Dem betalar inte mig för min tid utan för att jag leverar resultat som långt överstiger vad de betalar till mig.
De flesta jag coachar eller som är studenter "flyger solo" och lär sig själva först, så när deras business växer då kan de välja att anställa/anlita någon som hanterar det åt dem istället.
Du kan när som helst maila vår support-mail om du har frågor.
Men allra bäst support får du om du väljer vårt extra supporterbjudande där du får tillgång till en privat Google Ads grupp (Facebook) endast för mina kunder.
Här kan du får svar från mig och andra drivna företagare i olika branscher. Chansen att vi har en lösning på dina "problem" är minst sagt väldigt stor.
Videorna är utformade för att vara enkla och det är väldigt få som fastnar i tekniken, men alla vi är olika.
Så om du vet med dig att du brukar fasatna i teknik så får du allra bäst support om du väljer vårt extra supporterbjudande där du får tillgång till en privat Google Ads grupp (Facebook) endast för mina kunder.
Här kan du får svar från mig och andra drivna företagare i olika branscher. Chansen att vi har en lösning på dina tekniska "problem" är minst sagt väldigt stor.
Jag är så säker på att om du bara följer mina 5 steg och skapar kampanjer enligt min modell så kommer du att få bättre resultat med dina kampanjer.
Det är såklart en stor risk för mig eftersom jag inte känner till dig, din produkt eller webbplats. Det är många saker som påverkar resultatet som jag inte kan styra över men jag vill göra beslutet för dig till en "no-brainer" genom att ta bort all risk.
Så om du inte är nöjd med produkten (videokursen) oavsett anledning inom 180 dagar så kontakta vår support så betalar jag tillbaka dina pengar.
Om du dessutom kan visa att du satt upp kampanjerna enligt min modell och ändå inte får bättre resultat än tidigare så betalar jag tillbaka priset för videokursen 740 kr x 2 för besväret!
Ja, absolut! Investeringen gäller per företag. Så är ni flera på firman som vill lära sig att få spektakulära resultat med Google Ads så kan du bara kontakta mig och skicka deras kontaktuppgifter så fixar vi tillgång till dem!
Ja, verkligen! Det väldigt många företagare som behöver hjälp med att få lönsam trafik regelbundet och många är villiga att betala bra för detta.
Jag har kunder som betalar mig mellan 12-16 000 kr/mån för att sköta deras PMax kampanjer. Vilket de gärna gör så länge resultaten är långt över vad de betalar mig och Google.
De är ju denna metod som du får av mig i kursen vilket kan innebära en ny inkomstkälla (merförsäljning) för dig eller företaget du jobbar på.
Det är nu jag verkligen inser att det nuvarande priset för programmet är alldeles för lågt! Så passa på innan jag ändrar mig. :)
Ja absolut! Eftersom dina annonser kommer att synas över hela Googles nätverk där även företagare hänger. Skillnaden är att du säger till Google att optimera mot en annan typ av konvertering (tex. lead, bokat samtal etc).
En fördel för e-handlare är att de kan även kan använda sin produktfeed (Merchant Center) för att skapa annonser för alla produkter. Men som B2B så behöver du inte det eftersom du kanske bara ha en tjänst/produkt du vill marknadsföra.
Men du kan fortfarande använda Googles kraftfulla AI för att hitta fler potentiella kunder till ditt företag.
När är skulle det vara rätt tid att få mer lönsam trafik till din webbplats? Om du inte riktigt vet det, så finns det en risk att du kanske använder "inte tid" som en ursäkt för att skjuta upp det.
Att starta ett företag eller något nytt som detta kan vara lite som att skaffa barn. :) Man vet att man vill ha, men tiden blir aldrig perfekt, eller hur?
Men när du vet vad du vill och har bestämt dig, då skapar man sig tid. Det är ett beslut som du måste fatta nu. Skall du fortsätta skjuta fram det eller ska du få det att hända. Om inte idag, när annars?
Du kommer att få ett email med inloggningsuppgifter till vår utbildningsportal. Där kan du logga in när du vill och varifrån du vill.
Där kommer du direkt få tillgång till alla videolektionerna mm
Du kommer också att få ett kvitto med dina företagsuppgifter som du kan använda som avdrag i din bokföring som "utbildning".
Om du inte får vårt välkomstmeddelande inom 15 minuter och att du har kolla skräpkorgen så kan du kontakta support@jonascarlstrom.se
Coachar e-handlare & entreprenörer att överträffa sina mål med annonsering på sociala medier.
PINK FROG MARKETING AB
Göteborgsvägen 88, 433 66 Sävedalen
Sverige
Den här webbplatsen är inte en del av Facebooks webbplats eller Facebook Inc/Meta Inc. Dessutom är denna webbplats INTE erkänd av Facebook på något sätt. FACEBOOK är ett varumärke som tillhör Meta, Inc.
ENG: This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc/ Meta Inc.. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of Meta, Inc.
COPYRIGHT 2022 PAIDSOCIAL.SE, ALL RIGHTS RESERVED.